Pirmosioms „Continental“ žieminėms padangoms – 90 metų
Per dešimtmečius sukaupta patirtis ir tobulinamos technologijos padėjo sukurti padangas, kurios puikiai pritaikytos sudėtingoms eismo sąlygoms žiemą, užtikrina sukibimą ir trumpą stabdymo kelią ant sniego, ledo ir lyjant.
„Jau 90 metų mūsų žieminės padangos yra saugumo sinonimas žiemos oro sąlygomis. Minkštesni gumos mišiniai pagerina sukibimą, lamelės užtikrina sukibimą su sniegu ir ledu, o platūs grioveliai ypač efektyviai išstumia vandenį, – sako Martinas Welzhoferis, „Continental Tyres“ Bandymų padalinio vadovas. – Padangas bandome ekstremaliausiomis sąlygomis ant sniego ir ledo tiek Švedijos šiaurėje, tiek Vokietijoje, tiek ir kitose pasaulio vietose.“
Žieminės padangos – puikus protektoriaus ir gumos mišinio derinys
Žieminių padangų protektoriaus raštas ir gumos mišinys yra specialiai pritaikyti važiuoti žiemos oro sąlygomis. Jų protektorius užtikrina gerą trauką, sukibimą ir stabdymo efektyvumą – ypač ant sniego, ledo ar lyjant. Žieminės padangos taip pat gaminamos naudojant gumos mišinį, kuris yra minkštesnis ir lankstesnis nei vasarinių padangų, ir tai leidžia pasiekti žymiai geresnį sukibimą esant žemai temperatūrai. Protektoriaus lamelės, kurios atrodo kaip daugybė mažų įpjovų, leidžia saugiai važiuoti per sniegą ir ledą, o platesni ir gilesni grioveliai efektyviai pašalina vandenį, taip padidinat kontaktą su kelio danga.
Intensyvūs „Continental“ padangų bandymai visame pasaulyje
Saugumas yra didžiausias gamintojo prioritetas, todėl kiekvienas naujas „Continental“ padangų modelis yra itin intensyviai testuojamas ekstremaliausiomis sąlygomis bandymų poligonuose skirtingose pasaulio šalyse. Prieš pradedant serijinę gamybą, naujas žieminių padangų modelis įveikia iki 500 tūkst. bandomųjų kilometrų daugiau nei 20 skirtingų disciplinų. Šių bandymų metu padangos tikrinamos naudojant griežtus kriterijus, tokius kaip sukibimas, valdymas ir stabdymas ant sauso, šlapio ir sniegu padengto kelio. Tai užtikrina trumpiausią įmanomą stabdymo kelią, tikslų valdymą ir didelį stabilumą posūkiuose. Be to, labai svarbu ir mažas padangų dilimas, degalus taupantis mažas pasipriešinimas riedėjimui, nedidelis triukšmingumas ir aukštas važiavimo komforto lygis.
Maksimalus saugumas daugiau nei 90 metų
1934 metais pristatytos žieminės „Continental“ padangos „Gelände“ buvo vienos pirmųjų tokio tipo padangų pasaulyje. Padangos buvo su naujo tipo protektoriumi, specialiai sukurtu važiuoti per sniegą, ledą ir purvą. 1953 metais įmonė išbandė žieminių padangų efektyvumą, automobiliais saugiai įveikusi apsnigtą Gotardo perėją – kalnų kelią Alpėse, jungiantį Šveicariją su Italija. O šiandien „Continental“ padangų bandymai atliekami bandymų poligonuose ir laboratorijose, kur nuolatos tiriamos ir kuriamos naujos konstrukcijos, gamybai naudojamos medžiagos ir technologijos.