Kuris „SUV“ automobilis yra pats patikimiausias?
Išvaizdūs, didesnę kėbulo prošvaisą turintys automobiliai šiuo metu yra ant populiarumo bangos. Nesvarbu, ar tai būtų itin kompaktiškas „Renault Captur“, ar septynių vietų „Hyundai Santa Fe“ – žmonės jų trokšta. Populiariausias žurnalas apie automobilius – „Auto Bild“, atsižvelgdamas į vairuotojų poreikius, paskelbė pačių patikimiausių „SUV“ automobilių ataskaitą, kuri leis susidaryti bendrą įspūdį apie daugelį padidinto pravažumo ratuočių.
„Auto Bild“ savo į savo ataskaitą įtraukė tik dešimt modelių. Kodėl? Nes kiekvienas iš jų perėjo sudėtingą „Auto Bild“ 100 000 kilometrų testą, kurio metu išlenda visi automobilio trūkumai. Pavyzdžiui, prasta surinkimo kokybė ar pigesnis komponentas, kuris iš rikiuotės išeina po 20 000 ar 60 000 kilometrų. Ataskaitos santrauką pateikia portalas automanas.lt.
10 ) SUBARU XV (2.0D)
Kokius įspūdžius „Auto Bild“ redakcijai paliko šis japoniškas krosoveris? Redakcijos darbuotojai tikėjosi, jog Japonijoje pagamintas automobilis džiugins minimaliomis investicijomis. Vis dėlto, dyzelinį variklį turėjęs „XV“ po 100 000 kilometrų nustebino ilgesniu trūkumų sąrašu negu tikėjosi daugelis.
Pagrindiniai automobilio trūkumai: labai greitai nusidėvėjusi sankaba, nekokybiškai pagaminti stūmokliai (dviems iš jų prasidėjo išsilydimo procesas), ne vienas korozijos židinys, įvairūs krebždesiai ir pašaliniai garsai viduje, kurie išduoda prastą surinkimo kokybę.
9 ) AUDI Q3 (2.0 TDI QUATTRO)
„Audi Q3“ labai dažnai įvardijamas kaip vienas patikimiausių automobilių. „Dekra“ ir „TUV“ ataskaitose šis automobilis tiesiog spinduliuoja kokybe ir ilgaamžiškumu. Ar tokius pačius komplimentus šiam automobiliui gali skirti ir „Auto Bild“ redakcija? Iš dalies.
Techninė automobilio dalis viso testo metu elgėsi labai neblogai. Per 100 000 kilometrų iš rikiuotės išėjo lamba zondas (ties 27 077 kilometrų rida), pradėjo prasti veikti išmetamųjų dujų recirkuliacijos sistema (ties 51 935 kilometrų rida). „Audi Q3“ į servisą turėjo keliauti ir dėl dar dviejų priežasčių: automobiliui prireikė pakeisti abudu priekinius žibintus ir pavarų dėžę.
8 ) FORD KUGA (2.0 TDCi 4×4)
Sukurtas Vokietijoje, pagamintas Ispanijoje – europietiškas hibridas, kuris į „Auto Bild“ redakcijos rankas pateko turėdamas pajėgų dyzelinį motorą, keturių varančiųjų pavarą bei aukščiausią komplektacijos lygį. Ar šis receptas vertas Jūsų dėmesio?
Kad ir kokią nuomonę turite apie „Ford“ automobilius, tačiau 100 000 kilometrų teste dalyvavęs visureigis pasižymėjo tik dviem gedimais: ties 39 042 kilometrų rida sugedo valytuvų motoriukas ir ties 50 100 kilometrų rida buvo pakeista pavarų dėže. Abudu gedimai buvo pašalinti pagal gamintojo garantiją.
„Auto Bild“ pabrėžia, jog pirkėjai turėtų rinktis modelius, kurie buvo pagaminti nuo 2014 metų spalio. Iki tol pagaminti modeliai turi pernelyg daug vaikiškų ligų.
7 ) MINI COOPER SD COUNTRYMAN
Tai yra vienas iš tų automobilių, kuriam keliami labai aukšti reikalavimai. Ne tik todėl, jog šio automobilio kūrimą finansavo „BMW“ koncernas, bet ir dėl to, jog „Countryman“ priklauso „Premium“ klasės ratuočių lygai.
Tad ką apie šį modelį gali pasakyti „Auto Bild“? Techninė automobilio dalis – puiki ir verta aukščiausių pagyrų. Redakcijos darbuotojams nepatiko pernelyg standi pakaba ir nuolatiniai krebždesiai interjere.
6 ) NISSAN QASHQAI (1.6 dCi 4×4)
Akivaidu – tai yra vienas populiariausių „SUV“ automobilių Europoje. Jis yra praktiškas, išvaizdus, neblogai valdomas ir svarbiausia – daugeliui prieinamas. Lieka atsakyti į vieną klausimą – „Ar jis patikimas?“
Pirmasis gedimas atsirado ties 30 512 kilometrų rida, kuomet reikėjo pakeisti alyvos karterį. Ties 63 109 kilometrų rida prireikė pakeisti veleno sandariklį.
5 ) PEUGEOT 2008 (1.6 BlueHDi 100)
Stereotipais gyvenantys vairuotojai dabar turėtų labai stipriai nustebinti. Vis dėlto, pasak „Auto Bild“ redakcijos, tai vienas patikimiausių „SUV“ tipo automobilių. Vokiečių leidinys priduria, jog „PSA“ koncerno gaminių kokybė ženkliai pagerėjo nuo 2012 metų. „Peugeot 508“ ar „Citroen C5“ yra pirmieji, tikrai kokybiški automobiliai, todėl nenuostabu, jog „2008“ seka savo brolių pėdomis.
Per visą 100 000 kilometrų testą „Peugeot 2008“ pareikalavo atlikti tik vieną rimtesnį darbą – pakeisti priekinius amortizatorius.
4 ) SUZUKI SX4
„Suzuki“ automobilių pramonės standartais priklauso mažųjų gamintojų grupei, bet tai netrukdo „Suzuki“ inžinieriams gaminti kokybiškų ratuočių. Techninė automobilio dalis, net ir nuvažiavus 100 000 kilometrų, atrodė taip, lyg būtų ką tik apsilankiusi gamykloje. Vieninteliai „SX-4“ trūkumai – karts nuo karto besiožiuojanti elektronika.
3 ) MAZDA CX-5
Vienas iš tų automobilių, kurio ištvermingumu niekuomet nereikėtų abejoti. Puikus to įrodymas yra štai šis „Mazda CX-5“ visureigis, kuriam buvo pranašaujama lyderio pozicija 100 000 kilometrų teste.
100 000 kilometrų distanciją automobilis įveikė beveik be priekaištų. „Mazda“ turėjo į oficialios atstovybės servisą atvykti tik dėl vienos priežasties – atėjo metas keisti stabdžių kaladėles.
2 ) KIA SPORTAGE
Dar vienas malonus siurprizas. Žurnalo redakcija stebėjosi, jog 100 000 kilometrų testo metu „Kia Sportage“ neparodė jokių trūkumų, nebuvo nė vienos akimirkos, kuri priverstų abejoti Vokietijoje suprojektuotu automobiliu.
1 ) Volvo XC60
Jeigu esate vienas iš tų vairuotojų, kuris pasikliauna „Auto Bild“ žurnalo atliekamais testais, tuomet pradėkite dairytis pirmosios kartos „Volvo XC60“ visureigio. Vokietijoje leidžiamo žurnalo redakcija „Volvo XC60“ įvardija kaip patį geriausią pasirinkimą, jeigu šiuo metu ieškote „SUV“ tipo automobilio.
100 000 kilometrų testo metu atsirado tik keletas nežymių trūkumų – galiniai stabdžių diskai nusidėvėjo žymiai greičiau negu priekiniai ir ties 70 266 kilometrų rida pradėjo nebeveikti „USB“ jungties lizdas. Viskas. Visi kiti komponentai veikė taip, lyg būtų ką tik pagaminti.