Švedų simpatijos atiteko „Subaru“ automobiliams
Kasmet atliekamos autoritetingos automobilių savininkų apklausos „AutoIndex“ rezultatai parodė, kad švedai yra labiausiai patenkinti „Subaru“ automobiliais.
„AutoIndex“ – didžiausia ir populiariausia vartotojų apklausa Skandinavijoje. 2018 m. apklausos rezultatai pagrįsti beveik 12 tūkst. privačių automobilių savininkų pateiktais atsakymais. Jiems buvo užduota 120 klausimų apie jų vairuojamą automobilį – apie jo kokybę, prekybos atstovybių ir servisų kompetenciją bei lojalumą prekės ženklui. Į šių metų ataskaitą įtraukti 23 automobilių prekių ženklai. Pirmoji vieta atiteko „Subaru“ prekės ženklui – šios markės automobilių savininkai yra labiausiai patenkinti savo pasirinkimu.
„Subaru“ rezultatai „AutoIndex“ apklausos suvestinėse tiesiog neįtikėtini – šis prekės ženklas aukščiausią įvertinimą pelnė 2007, 2009, 2010 ir 2011 m. Šiemet „Subaru“ automobiliai vėl tapo nugalėtojais. Be to, „Subaru“ yra vienintelis automobilių prekės ženklas, kuris per paskutiniuosius 12 metų kasmet patenka į geriausiųjų trejetuką.
„AutoIndex 2018“ geriausiųjų penketukas:
- „Subaru“
- „Volvo“
- BMW
- „Honda“
- „Toyota“
„Rezultatai rodo, kad mums pavyko pateisinti didelius savo klientų lūkesčius. Mūsų pagrindinis principas – patenkinti mūsų darbuotojai ir prekybos atstovai, kad ilgainiui būtų patenkinti ir automobilių savininkai. Mes labai džiaugiamės ir didžiuojamės šiuo pasiekimu, tačiau suprantame, jog teks įdėti dar daugiau pastangų, kad išlaikytume savo pozicijas“, – teigė „Subaru Nordic AB“ generalinis direktorius Christeris Blomdellis.