Ateities sprendimams – „Toyota“ kodas
Atnaujintas hibridinis miesto visureigis „RAV4“ išplėtė kitų atnaujintų „Toyota“ hibridinių modelių gretas.
Ekologiški, aplinką ir resursus tausojantys automobiliai – miesto transporto ateitis.„Toyota“ – viena šios srities lyderių, prieš beveik 20 metų pirmoji pasaulyje pristačiusi hibridinį, o šiemet – pirmąjį vandeniliu varomą automobilį.
Hibridiniai automobiliai jau spėjo užsitarnauti gerą vardą tiek dėl savo ergonominių savybių, tiek dėl malonaus važiavimo pojūčio. Naujasis hibridinis miesto visureigis „RAV4“ skirtas pageidaujantiems važiuoti komfortiškai, taupiai ir mąstantiems apie aplinką, kurioje gyvena.
Naujajame „RAV4“ gausu ypač novatoriškų technologijų – nuo geresnes dinamines savybes generuojančios naujosios hibridinės sistemos ir ypatingą saugumą garantuojančios „Toyota Safety Sense“ technologijos iki išmaniojo panoraminio vaizdo monitoriaus.
„Toyota“ jau nuo seno garsėja kaip hibridinių automobilių puoselėtoja ir netgi pradininkė. Šįsyk inovatyvių ieškojimų spektras papildytas dar vienu sprendimu – elektros jėgainę patalpinus į miesto visureigį „RAV4 Hybrid“. Jis išsiskiria atnaujinto tipo priekiniais žibintais ir naujais priekio išorės bruožais. Galinėje dalyje taip pat sumontuoti atnaujinti žibintai.
Bandytame „Toyota RAV4 Hybrid“ sumontuotas 2,5 litro benzininis motoras, suderintas su elektriniu varikliu. Bendra automobilio galia siekia 197 AG. Į visus keturis varomuosius ratus galia perduodama per automatinį E-CVT variatorių.
Gamintojo teigimu, iki 100 km/h „RAV4 Hybrid“ įsibėgėja per 8,3 sek., o vidutiniškai vartoja 4,9–5,3 litro degalų.
Švelniai spaudžiant akceleratoriaus pedalą galima mėgautis hibridinio automobilio teikiamais malonumais ir pridėtine verte. Stipriau spustelėjus akceleratorių bandytas „RAV4 Hybrid“ tampa kažkiek triukšmingesnis. Peršasi išvada, kad „RAV4 Hybrid“ skirtas mėgstantiems būti švelniems prie automobilio vairo, tad jis tinkamas daugumai tokių automobilių vairuotojų.
„Toyota RAV4 Hybrid“ palieka įspūdį itin naujoviškai ir solidžiai atrodanąio miesto visureigio, kuris patraukia daugelio akį (tą puikiai įrodė ir praeivių žvilgsniai gatvėse). Patikimumo jausmas sėdint pačiame automobilyje patvirtina „Toyota“ kryptį patvarumui ir kokybei.
Vietos automobilyje užteks pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Tiesa, bagažinė nėra tokia didelė, kokios galbūt norėtų besivežiojantys daugiau mantos. Gamintojo teigimu, bagažinės talpa siekia 501 litrą.
Bandyto „Toyota RAV4 Hybrid“ kaina – 37 tūkst. 270 eurų (visos „Premium Plus“ klasės variantas). Bazinė hibridinio automobilio kaina siekia 29 tūkst. 220 eurų.