Interaktyvūs žibintai susikalbės vieni su kitais
Inžinieriai ir dizaineriai, dirbantys „Volkswagen“, naudoja naujausias technologijas tam, kad pasitelkdami inovatyvias apšvietimo sistemas padidintų eismo saugumą.
Vienas iš jų tikslų yra pagerinti esamas apšvietimo sistemas ir padidinti saugumą kelyje jau šiandien. Priekiniai „IQ. Light“ LED žibintai naujajame „Touraeg“ užtikrina komfortą ir saugumą vairuojant naktį. Tačiau inžinieriai ir dizaineriai žvelgia į ateitį. Ateityje pagalbinės sistemos eismo dalyvius pastatys į naujas kasdienes situacijas. Pavyzdžiui, suprasti vienas kitą jie galės žiūrėdami į automobilį, o ne vairuotojus. Inovatyvioji „Volkswagen“ šviesų sistema padeda gerinti saugumą bei tuo pačiu suteikia galimybę transporto priemonėms suteikti individualumo.
Čia gali padėti naujosios interaktyvios apšvietimo sistemos. Naujosios apšvietimo sistemos – iki 30,000 šviesos taškų turintys „micro-pixel HD“ ir aukštos kokybės LED priekiniai žibintai, kurie yra puiki alternatyva brangiai kainuojančiai lazerinei šviesai. Pirmąjį kartą šie „micro-pixel HD“ priekiniai žibintai projektuos informaciją ant važiuojamosios kelio dalies taip pagerindami saugumą.
Ši technologija taip pat leidžia veikti naujajai optinei juostos išlaikymo sistemai (en., „Optical Lane Assist“). Šios sistemos pagalba priekiniai žibintai projektuoja kelio juostas „Touraeg“ priekyje, suteikdami vairuotojui tikslią informaciją apie visureigio plotį bei atstumą iki kelio juostų. Projektuojamos juostos taip pat seka posūkius. Šios naudingos bei saugumą didinančios apšvietimo funkcijos yra bandomos su „HD-LCD“ priekiniais žibintais.
Naujos matricos galinių žibintų sistemos iš pagrindų pakeis galinių žibintų funkciją. Matriciniai galiniai žibintai leis transliuoti perspėjimus, kurie padės išvengti pavojingų situacijų, pavyzdžiui spūsties pabaigos, naudojantis komunikacija tarp transporto priemonių. Nauja mikroprojektoriais paremta „Optical Park Assist“ pagalbinė automobilio statymo sistema padidins saugumą manevruojant. Pėsčiuosius perspės kelyje projektuojama automobilio važiavimo kryptis.
Norint užtikrinti, kad „Volkswagen“ automobiliai yra sėkmingai paruošti ateities iššūkiams, „Volkswagen“ atsidarė savo apšvietimo tobulinimo centrą Volfsburge. 100 metrų ilgio, 50 metrų pločio ir 5 metrų aukščio tunelis tapo „Volkswagen“ tyrimų departamento širdimi. Šiame tunelyje, simuliuojant kelią, „Volkswagen“ testuoja savo šviesų sistemas. Švietimo centras taip pat yra puiki vieta, kuri ne tik leidžia tirti kaip vairuotojai ir pėstieji reaguoja į šviesas, bet, taip pat, padedanti sutrumpinti priekinių, galinių žibintų, bei salono apšvietimo technologijų tobulinimo laiką. Švietimo sistemų tobulinimas transporto priemonėse dabar gali būti dar greičiau pritaikytas serijiniuose automobiliuose taip padidinant saugumą visiems eismo dalyviams.