Naujausi papildymai
Elektromobilis ar įprastas automobilis: kurio avarija kainuos brangiau?
Ekspertai pataria atidžiau saugoti elektromobilių ratus ir dugną.
Netikėtą reidą surengę pareigūnai negalėjo patikėti, kuo važinėja vairuotojai
Saugaus eismo specialistus šiurpina žiemos keliuose zujantys automobiliai vasarinėmis padangomis
„Continental“ mobilumo studija: ar dalinsitės informacija su draudikais?
Interneto automobiliuose pliusai ir minusai
Išsiblaškymas degalinėje gresia didelėmis išlaidomis
Užvedus variklį su jam netinkamais degalais galima per keletą minučių sugadinti siurblius bei purkštukus
Transporto priemonėms – „šaukimą“ į kariuomenę. Kaip tai veikia Lietuvoje?
Lietuvoje egzistuoja sąrašas transporto priemonių, kurių, esant atitinkamai situacijai, gali prireikti kariuomenei.
Lietuvos keliais rieda tūkstančiai automobilių su suklastota rida
Ridos klastojimo atvejų nemažėja dėl pernelyg sudėtingo kaltinamųjų nustatymo bei įrodymų trūkumo
Istorinė ES ir Japonijos sutartis: Europoje turėtų atpigti japoniški automobiliai
Per keletą artimiausių metų bus laipsniškai panaikintas importo mokestis japoniškiems automobiliams
Dešimties metų iššūkis: kaip per dešimtmetį pasikeitė naujo automobilio paveikslas?
XXI amžiaus pradžios automobiliai gerokai saugesni bet ir brangesni
Ar gali skutimosi putos išgelbėti nuo langų rasojimo?
Rasojantys ir matomumą komplikuojantys automobilio langai nėra smulkmena
Automobilio techninis aptarnavimas: ar keičiant tepalus būtina keisti ir visus filtrus?
Technikos žinovai rekomenduoja variklio alyvą keisti dažniau nei kas 30 tūkst. km