Naujausi papildymai
Techninės apžiūros įmonės laikė „slapto kliento“ egzaminą
„Transeksta“ sulaukė visoje Lietuvoje vykusio tyrimo, kaip automobilininkai aptarnaujami techninės apžiūros centruose, ataskaitos.
Įrodyti ridos klastojimą – misija neįmanoma?
Kai automobilis keliauja iš rankų į rankas, itin sudėtinga atsekti, kas jo odometre atsuko ridos rodmenis.
BMW siūlys lazerinius žibintus
BMW ir „Osram“ inžinierių komanda, sukūrė naujos kartos lazerinius žibintus, kurie geba sukoncentruoti šviesos spindulį į atskirus objektus.
Kaip spręsti rasojančių automobilio stiklų problemą?
Ryte įlipus į automobilį važiuoti nėra saugu, jei matomumą riboja rasojantys langai.
Vairuotojų patogumui – nauja elektroninė paslauga
Lietuvos techninės apžiūros sistemoje startuoja nauja elektroninė paslauga – skaitmeninių leidimų nuvykti į techninę apžiūrą išdavimas.
„Transeksta“ prisideda prie „tamsos problemų“ sprendimo
Saugaus eismo ekspertai teigia, kad net iki 90 proc. avarijų susiję su vairuotojų regėjimu ir matomumu.
KTU mokslininkai sukūrė „Ledo siaubą“
Bendrovės „Baltkalis“ ir KTU mokslininkų bendromis jėgomis sukūrė naują ledo ir sniego tirpinimo mišinį „Ledo siaubas“.
Naudotos technikos pirkimo galvosūkiai
Kiekvieno automobilininko gyvenime būna dvi skausmingos kryžkelės: kai naują mašiną reikia išsirinkti-nusipirkti, o vėliau – parduoti.
(Ne)mokama servisų mielaširdystė maskuoja gudrų verslo planą
Didesnė dalis Lietuvos vairuotojų apie savo eksploatuojamą techniką nusimano itin nedaug, todėl tampa lengvu servisų grobiu.
Lietuviško taksi ypatumai
Akivaizdu, kad absoliuti dauguma taksi paslaugas teikiančių įmonių vadovų savo transporto technine būkle visiškai nesirūpina.