Naujausi papildymai

Techninės apžiūros įmonės laikė „slapto kliento“ egzaminą 

„Transeksta“ sulaukė visoje Lietuvoje vykusio tyrimo, kaip automobilininkai aptarnaujami techninės apžiūros centruose, ataskaitos.

Redagavimo data: 2016-10-28

Įrodyti ridos klastojimą – misija neįmanoma?

Kai automobilis keliauja iš rankų į rankas, itin sudėtinga atsekti, kas jo odometre atsuko ridos rodmenis.

Redagavimo data: 2016-10-27

BMW siūlys lazerinius žibintus

BMW ir „Osram“ inžinierių komanda, sukūrė naujos kartos lazerinius žibintus, kurie geba sukoncentruoti šviesos spindulį į atskirus objektus.

Redagavimo data: 2016-10-27

Kaip spręsti rasojančių automobilio stiklų problemą?

Ryte įlipus į automobilį važiuoti nėra saugu, jei matomumą riboja rasojantys langai.

Redagavimo data: 2016-10-27

Vairuotojų patogumui – nauja elektroninė paslauga

Lietuvos techninės apžiūros sistemoje startuoja nauja elektroninė paslauga – skaitmeninių leidimų nuvykti į techninę apžiūrą išdavimas.

Redagavimo data: 2016-10-27

„Transeksta“ prisideda prie „tamsos problemų“ sprendimo

Saugaus eismo ekspertai teigia, kad net iki 90 proc. avarijų susiję su vairuotojų regėjimu ir matomumu.

Redagavimo data: 2016-10-21

KTU mokslininkai sukūrė „Ledo siaubą“

Bendrovės „Baltkalis“ ir KTU mokslininkų bendromis jėgomis sukūrė naują ledo ir sniego tirpinimo mišinį „Ledo siaubas“.

Redagavimo data: 2016-10-21

Naudotos technikos pirkimo galvosūkiai

Kiekvieno automobilininko gyvenime būna dvi skausmingos kryžkelės: kai naują mašiną reikia išsirinkti-nusipirkti, o vėliau – parduoti.

Redagavimo data: 2016-10-20

(Ne)mokama servisų mielaširdystė maskuoja gudrų verslo planą

Didesnė dalis Lietuvos vairuotojų apie savo eksploatuojamą techniką nusimano itin nedaug, todėl tampa lengvu servisų grobiu.

Redagavimo data: 2016-10-17

Lietuviško taksi ypatumai

Akivaizdu, kad absoliuti dauguma taksi paslaugas teikiančių įmonių vadovų savo transporto technine būkle visiškai nesirūpina.

Redagavimo data: 2016-10-17